Forsta inlagget

Sa. Idag har jag varit i Italien i snart tva veckor och om jag far begransa mina upplevelser till ett pèar val valda ord far jag sàga att det har varit en riktigt bra upplevelse. Jag har mott flera nya vanner, umgatts med ett par gamla och deltagit pa manga fester. Samtidigt har jag sett sa otroligt mycket. For tva veckor sedan gick jag runt i Bologna (och sag ekonomifakuliteten dar), och forra veckan spatserade jag runt i Siena och akte till Pisa (nar jag far en battre internetuppkoppling far ni se bilder pa mig och tornet - men det var en riktigt harlig upplevelse att fa se den). Allt har varit bra - forutom att jag ofta ar trott pa grund av den harda studietakten och att jag aldrig far en lugn stund. Vi festar nastan varje dag sa man har inte ens tid till att plugga. Men det gòr inget fòr med dagens sòmnnivè pa atta timmar àr jag glad.

Navàl, sitter pa en lektion idag och far nòja mig med ett litet inlagg. Men snart hoppas jag att mer info och mer bilder dyker upp. Tills dess: ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback