Internet vid en pub

Just nu sitter jag på en pub och bloggar. Anledningen till att jag befinner mig på en pub är just att internet inte fungerar på min studentkorridor. Fråga mig inte varför men det är riktigt irriterande. Samtidigt finns det en bra anslutning precis utanför min skola men den är inte helt säker då min dator har en så dålig batteritid att man blir glad om man ens kommer in på nätet. Så därför stressar jag fram detta inlägget för att bussen snart går.

Jag skulle gärna vilja skriva mer för det har hänt så mycket. Jag har till exempel brottats med italienarnas dåliga engelskkunskaper, blivit alltför van vid espresso (inte ens zinzino kan göra lika gott kaffe som här... mmm) och allt sådant. Så... jag har haft det bra

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får dricka lite kaffe åt mig med! Hoppas du har det underbart! Kram kram Sara

2009-08-14 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback